3 cviky a za 3 týždne môžete mať zadok, aký ste vždy chceli!

Ak chcete byť v lete vo forme, začnite cvičiť včas. Ak nemáte čas behať do posilňovne, vykonávajte nasledujúce cviky pravidelne doma. Počas dlhých zimných mesiacov väčšina z nás pribrala veľa kíl, kalórií a značné množstvo tuku. Nemusíte sa obávať, tieto cvičenia vám pomôžu dostať sa späť do vysnívanej formy.

  • 1. Výpady nôh
    Ľahnite si na brucho, oprite sa o pokrčené lakte a prsty na nohách. Potom v tejto polohe striedavo 15-krát zdvihnite nohy dozadu a nahor. Medzi jednotlivými zdvihmi nôh urobte prestávku. Hoci sa toto cvičenie nemusí zdať príliš namáhavé, je veľmi účinné pre gluteálne svaly.
  • 2.Vyváženosť tela
    Som si istý, že tento cvik každý pozná, dokonca aj zo školských hodín telocviku. Ak si myslíte, že je to zbytočné cvičenie, skúste ho robiť vytrvalo a správne a budete prekvapení výsledkami. Tento cvik je jedným z najťažších statických cvikov, vyžaduje si ruky, ramená, chrbát, stehná a hýžde.

Vystrite ruky do strán a potom zdvihnite jednu nohu dozadu tak, aby bola rovnobežná so zemou. Udržujte si rovné držanie tela. Takto stojte čo najdlhšie a po krátkom odpočinku nohy vymeňte.

  • 3. Drepy so závažím
    Do oboch rúk si vezmite rovnako ťažké závažia a začnite drepovať s vystretými rukami a rovným chrbtom. Pokračujte v cvičení tak dlho, ako môžete. Ako závažie môžete použiť aj dve litrové fľaše naplnené vodou
Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho aj so svojimi priateľmi.
Written By
More from redakcia
Tvarohový koláč s lahodnou, krémovou chuťou…
Ingrediencie: (na formu 16 × 20 cm) 2 vajcia 1 vanilkový/smotanový puding...
Read More
Leave a comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *