Vďaka TOMUTO TRIKU som sa raz a navždy zbavila závislosti na sladkostiach a dokonca aj na pečive!

Cukor je veľmi návykový. Nedávny prieskum preukázal, že cukor je pre mozog v skutočnosti rovnako návykový ako heroín, nehovoriac o tom, že prípadné cukry sú pre naše telo veľmi škodlivé.

Ak zrátate ľudí trpiacich cukrovkou a obezitou veľmi rýchlo pochopíte, že problém s touto závislosťou má problém veľká časť populácie. Našťastie sa tieto informácie rýchlo šíria a ľudia sa cukru zbavujú. Len je to trochu ťažšie, než by ste si mohli myslieť. Ponúkame vám niekoľko skvelých trikov, ako možno tento proces urýchliť.

3 tipy ako zatočiť s chuťou na sladké:

#1 Začnite deň bielkovinami

Bielkoviny v každom jedle- najmä v raňajkách, sú kľúčom k vyrovnávaniu hladiny cukru a inzulínu v krvi a k potlačeniu chuti na sladké. Začnite deň vajcami z farmárskeho chovu alebo proteínovým kokteilom.

Jedzte oriešky, semienka, vajíčka, kuracie mäso alebo mäso z dobytka kŕmeného trávou v každom jedle. Veľkosť jednej porcie je 110 – 170 gramov alebo veľkosť vašej dlane.

#2 Proti cukru bojujte tukom

Nepriberá sa z tuku, ale z cukru. Tuk vás zasýti vyrovnaním hladiny cukru v tele a je nevyhnutný ako palivo pre vaše bunky. Každé vaše jedlo či olovrant by malo okrem bielkovín obsahovať aj zdravé tuky, vrátane orieškov a semienok (ktoré tiež obsahujú bielkoviny), extra panenského olivového oleja, kokosového masla, avokáda a omega 3 mastných kyselín z rýb.

#3 Dostatok spánku

Menej spánku zvyšuje chuť na sladké a sacharidy, pretože ovplyvňuje hormóny súvisiace s chuťou. Pokiaľ nespíte, telo chce viac energie, takže siahnete po rýchlych cukroch. Spánok je najlepšou cestou, ako bojovať proti prejedaniu. Vďaka spánku môžete doslova zvíťaziť nad túžbou po sladkom a nad nadváhou.

Pokračovanie >

Pridajte komentár

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*