Zmiešajte tieto dve ingrediencie pred spaním a už nikdy sa nezobudíte unavení!

Moderný vyčerpávajúci životný štýl znížil priemerné množstvo spánku. V snahe stihnúť každú jednu vec v našom rušnom živote spíme čoraz menej.

V posledných rokoch sa dĺžka spánku znížila zo 7-8 hodín každú noc na 6-7 hodín. Možno sa vám to nezdá ako veľký rozdiel, ale je to tak. Ak nie pre čas, tak určite pre naše telo! Počas dňa naše telo tvrdo pracuje, aby zvládlo svoj deň. Preto si vyžaduje dostatok času na odpočinok, aby si dobilo batérie.

Zdravie a nedostatok spánku

Väčšina z nás si myslí, že keď sa pripravíme o niekoľko hodín spánku, ovplyvní nás to až nasledujúci deň. Zobudíme sa unavení, možno nás bude aj trochu bolieť hlava. Potom si dáme šálku alebo dve kávy a budeme môcť splniť svoje povinnosti.

Káva môže pomôcť, ale dopovanie tela kofeínom je síce povzbudením pre telo, ale nie trvalým riešením. Nedostatok spánku škodí zdraviu a musíme to brať veľmi vážne. Tento zlozvyk môže byť spúšťačom mnohých nepríjemných a nebezpečných ochorení. Preto musíme byť obzvlášť opatrní.

Štúdie ukázali, že u ľudí, ktorí spia menej ako 6 hodín denne, sa zvyšuje riziko srdcových ochorení. 15% má tiež zvýšené riziko mŕtvice. Samozrejme, na druhej strane štúdia ukazuje, že ľudia, ktorí veľa spia, majú rovnako vysoké riziko srdcových ochorení a mŕtvice a to o 38 %.

Ukazuje sa teda, že kľúčom k úspechu je rovnováha (ako napokon vo všetkom, čo súvisí s naším zdravím). Ideálna dĺžka spánku je špecifická a mala by sa dodržiavať, ak chceme zostať zdraví. Možno nás rozptyľujú technológie, stres alebo dokonca náš spoločenský život, ale ak chceme žiť kvalitný a dlhý život, musíme nájsť rovnováhu.

Mnohí z nás, samozrejme, tvrdia, že trpia nespavosťou. Že napätie z uplynulého dňa alebo očakávanie toho budúceho, problémy a stresy im nedovolia spať. Preto sú na trhu rôzne prípravky, ktoré zaručujú pokojný a bezpečný spánok.

Je však vhodné sa im vyhnúť, pretože môžu ľahko spôsobiť závislosť a mať ďalšie nežiaduce vedľajšie účinky. Existujú prirodzené spôsoby riešenia tohto problému, ktoré pochádzajú od matky prírody. Nie je to predsa ona, kto nám vždy pomáha?

Recept, ktorý príroda navrhuje na zabezpečenie dobrého a nerušeného spánku, vyžaduje len dve ingrediencie.

Konkrétne potrebujete med a himalájsku soľ.
  • Zmiešajte 5 čajových lyžičiek medu s čajovou lyžičkou ružovej himalájskej soli. Zmes uchovávajte v sklenenej nádobe, každý večer si ju dajte trochu pod jazyk a nechajte ju prirodzene rozpustiť.

Himalájska soľ obsahuje viac ako 80 minerálov a stopových prvkov, ktoré naše telo potrebuje a ktoré mu pomáhajú zotaviť sa z ťažkostí dňa. Na druhej strane med obsahuje glukózu, ktorá zvyšuje prísun energie do telesných buniek.

Kombinácia týchto dvoch látok zvyšuje hladinu serotonínu a pomáha nám prirodzene sa zbaviť stresu, čím nám zabezpečuje najlepší možný spánok. Môžeme teda prirodzene skoncovať s nespavosťou. Takto budete mať istotu, že budete mať energiu, ktorú potrebujete na ďalší deň, ale aj to, že svojmu telu neublížite.

Podeľte sa o tento článok aj s ostatnými :).

Written By
More from redakcia
Bezlepkové guľky z mletého mäsa s paradajkovou omáčkou: Výborný obed pre všetkých!
Nakoniec zistíte, že strúhanka je v takýchto prípadoch úplne zbytočná. Dnes pre...
Read More
Leave a comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *