Tukové zásoby nie sú spôsobené mastnými jedlami! Tu je pravda, ktorú musíte vedieť!

Mnohí ľudia si myslia, že na to, aby sme schudli, stačí zo stravy vylúčiť tučné jedlá. To však nie je jediné tajomstvo krásneho a zdravého tela. Aby sme nepribrali na váhe, musíme sa správne stravovať.

Tu sú niektoré z potravín, ktoré by ste mali jesť, ak sa chcete zbaviť celulitídy a nadbytočných kilogramov.

Ak budete túto diétu dodržiavať aspoň týždeň alebo dokonca mesiac, budete štíhli a zdraví.

Raňajky

  • Ovsená kaša s orechami, bez mliečnych výrobkov a bez oleja. Ak je to možné, nepridávajte med. Ak si ho chcete osladiť, môžete pridať trochu hrozienok alebo štipku vanilky.
  • Zeleninová omeleta. Používajte len veľmi malé množstvo olivového alebo kukuričného oleja.
  • Chlieb bez droždia na kuracie sendviče so syrom a paradajkami. Syr môžete nahradiť nízkotučným kravským syrom. Káva s mliekom bez cukru. Čo najviac obmedzte konzumáciu kávy.
  • Šišky bez múky. Pripravte si ich z ovsených vločiek a banánov, pečte v rúre, nie na oleji. Pridajte trochu horkej čokolády a polovicu banánu.
  • Ovsená kaša s hrozienkami, sušeným ovocím a orechami.
  • Nízkotučný kravský syr s kivi alebo jablkom.
  • Tvarohový puding. 250 g kravského tvarohu, 2 vajcia, 1 banán, premiešajte. Pečte v predhriatej rúre pri 180 °C 15 minút.
  • Ovsené palacinky. Zmiešajte 1 šálku ovsenej múky s 1 vajcom a 1 banánom. Na troche oleja opečte palacinky.
  • Palacinky s jablkami a nízkotučnou kyslou smotanou.
  • Čakanková káva s ovsenými palacinkami, mrazenými čiernymi ríbezľami a jogurtom.

Obedy

  • Hnedá ryža s kuracími prsiami a sójovou omáčkou.
  • Pohánková kaša so zeleninou a strúhaným syrom.
  • Zelený hrášok s ryžou a makrelou na pare.
  • Vyprážaná ryba s pohánkou a dusenou zeleninou.
  • Tvrdé cestoviny s paradajkami a kuracími kockami.
  • Polievka s kuracím mäsom a bylinkami.
  • Kuracie mäso s pohánkou, jogurtom a čerstvým bylinkovým miešaným zeleným šalátom.
  • Kuracie prsia na pare a zeleninový šalát.
  • Falošná sekaná s ryžou a kuracím mäsom.
Občerstvenie, desaťhodinové jedlo

  • Nízkotučný jogurt
  • Paradajky
  • Pečené jablko s kravským syrom
  • Celozrnný chlieb s tvarohom a uhorkou.
  • Kravský tvaroh s rôznymi semienkami.
  • Pečené jablko s tvarohom a medom.
  • Chlieb bez droždia s uhorkou, chudým mäsom, syrom alebo kravským syrom a zeleninou.
  • Kravský tvaroh s bobuľami.
  • Kiwi, sušené ovocie, kravský syr.
  • Kravský tvaroh s banánom a kokosovými vločkami.

Večera

  • Kuracie mleté mäso s cuketou, vareným vajcom a zeleninovým šalátom.
  • Kuracie mäso a šalát.
  • Hovädzie mäso s mrkvou a cuketou.
  • Kuracie mäso, brokolica a hrášok.
  • Pečeň, vajce, hrášok a paradajky.
  • Kuracia roláda so zeleninou a syrom.
  • Pizza: Namiesto cesta rozložte na panvicu mleté kuracie mäso, zmiešajte ho s cibuľou, soľou a korením, pridajte kyslú smotanu a paradajkovú omáčku. Vrch posypte strúhaným syrom a zelenými bylinkami.
  • Morčacie mäso so zeleninou.
  • Ryby so zeleninou.
  • Kravský tvaroh s hrozienkami.
Ak sa Vám tento príspevok páči, zdieľajte ho aj so svojimi priateľmi na Facebooku.

Written By
More from redakcia
Kysnuté koláče s pudingom a čučoriedkami: Sú ideálne na každý deň, ako aj na rôzne výlety.
Prísady na 10 koláčov: 300g hladkej múky 40g cukru 20g droždia 125...
Read More
Leave a comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *